Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

FAQ

Veelgestelde vragen (FAQ) – Nora & Noémie

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je bij Nora & Noémie bestelt, kan de levertijd iets langer zijn dan je gewend bent. Omdat onze producten rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, besparen we op opslag- en verzendkosten en kunnen we scherpe prijzen aanbieden. De gemiddelde levertijd is 6–12 werkdagen (maandag t/m vrijdag, excl. feestdagen).

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de grote vraag kan je bestelling soms later aankomen dan verwacht. Dank voor je begrip. Is de termijn verstreken en heb je jouw pakket nog niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar support@noranoemie.nl Wij onderzoeken direct waar je pakket is.

Hoe kan ik een product retourneren?
Neem voor een retour contact op met onze klantenservice via support@noranoemie.nl Vermeld je naam, het ordernummer (bijv. #000) uit de orderbevestiging en de reden van retour. We sturen je vervolgens het retouradres en de instructies. Je kunt daarna retourneren via een vervoerder naar keuze.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De exacte kosten hangen af van de gekozen vervoerder. Raadpleeg de website van de vervoerder voor de tarieven.

Aan welke voorwaarden moet mijn retour voldoen?
Je hebt altijd 14 dagen retourrecht. Deze periode gaat in op de dag dat je het product hebt ontvangen. Voorwaarden:

  • De retourtermijn is niet verstreken;

  • Het product zit in de originele verpakking met alle labels intact;

  • Het product is ongebruikt.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Wij accepteren IDEAL, creditcards (Visa, Mastercard, American Express) en betaalkaarten (Maestro, Visa Debit). Twijfel je of jouw betaalmethode wordt geaccepteerd? Bekijk dan de betaalpagina voor alle opties. Alle transacties verlopen via een betrouwlijk, 100% veilig betalingssysteem.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Heb je geen e-mailbevestiging ontvangen? Stuur dan je volledige naam en e-mailadres naar support@noranoemie.nl We helpen je meteen verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je annuleren? Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar support@noranoemie.nl met je naam, het ordernummer (bijv. #000) en – indien mogelijk – de reden van annulering.